joi, 28 mai 2009

A glimpse in my Gratitude Journal

Paradoxal sau nu, azi am avut succes! Great success! Foarte subiectiv, foarte personal, foarte circumstantial... dar l-am perceput, l-am gandit si l-am simtit ca pe un succes! 
Si iata primul paragraf din Gratitude Journal-ul meu : azi am avut convingerea - logica, empirica si pragmatica - ca I CAN do great things!!! Nu delirez, nu sunt self-biased, nu ma imbat cu apa rece cd imi spun ca pot sa fac great things! E important sa nu uit asta cand frica ma paralizeaza, cand lenea imi da tarcoale si cand comoditatea ma trage gravitational in moliciunea lui dolce-far-niente... 

2 comentarii:

  1. well, surely placing and promoting this link through the 4 links you have isn't one of them
    "lumina sfanta"? fa-ma sa inteleg ii blogu lu un fel de horga dar de data asta fara IQ?

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) nu cred ca de IQ duce lipsa bashcalitorul. e drept ca nu l-am mai vizitat de cateva luni bune, de cand s-a cam departat de ironia fata de conformism si limbaj de lemn si s-a apropiat cu pasi repezi de grosolanie...am sa-l alung de la inima mea :P

    RăspundețiȘtergere